10 iunie 2015

Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuţi producători autohtoni de produse cosmetice, continuă drumul spre succes și adaugă în portofoliu alte trei premii obținute în cadrul World Quality Selections 2015, cel mai important concurs internațional de calitate a produsului din lume organizat de către Monde Selection. Astfel, compania este pentru al treilea an prezentă pe podiumul de la Bruxelles.

Ca şi în 2014 şi 2013, Crema antirid de zi BIOLIV ANTIAGING a fost vedeta concursului obținând High Quality Trophy (Trofeul Internațional al Înaltei Calități) și, pentru al treilea an consecutiv, marele premiu Grand Gold Award. De asemenea, Crema GreenStem antiaging de zi matifiantă a câștigat, la fel ca şi în 2014, distincția Gold Award.

„Orice distincție primită în cadrul concursului World Quality Selections este un motiv de bucurie și mândrie. Faptul că anul acesta Monde Selection ne-a onorat și cu Trofeul Internațional al Înaltei Calități ne confirmă, încă o dată, faptul că produsele noastre sunt apreciate la nivel internaţional”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Potrivit acesteia, secretul Cremei antirid de zi BIOLIV ANTIAGING se află în combinația ingredientelor active de origine vegetală precum uleiul de măsline BIO și extractul BIO din frunze de măslin cu o tripeptidă de utimă generație, care are un efect similar cu cel al botox-ului. Succesul BIOLIV se datorează și formulei moderne a cremei, aceasta fiind preparată fără parabeni, siliconi și conservanți.

Formula Cremei GreenStem antiaging de zi matifiantă se diferențiază printr-un extract de celule stem din muguri de argan, ceea ce reprezintă o inovaţie în industria de cosmetice. Acest ingredient este capabil să protejeze și să vitalizeze cele mai prețioase celule stem ale pielii, în timp ce pudra de orez din conținut oferă pielii un efect matifiant.

Premiile obținute la World Quality Selections influențează pozitiv vânzările companiei

 „Câștigarea unor premii internaționale, mai ales cele care vizează calitatea produsului, crește întotdeauna credibilitatea și imaginea producătorului, iar acest lucru s-a observat și în cazul nostru, atât pe plan local, cât și internațional”, a menționat Susana Laszlo.

Astfel, cele două creme câștigătoare la Bruxelles au înregistrat succes și în cadrul târgului internațional Beauty World Middle East din Dubai, organizat la începutul lunii iunie. Potrivit declarațiilor reprezentantei companiei, premiile câștigate au avut un efect pozitiv nu doar asupra vânzărilor gamelor câștigătoare – BIOLIV și GreenStem, ci per total în cifra de afaceri a Cosmetic Plant.

„După ce, în primul trimestru al acestui an, am înregistrat o creştere cu 25% a vânzărilor comparativ cu aceeaşi perioadă din 2014, estimăm că în următoarea perioadă vom raporta, de asemenea, majorări, influenţate cu siguranţă şi de câştigarea noilor premii”, a încheiat Susana Laszlo.