Cluj-Napoca, 1 iunie 2018           

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, lansează noua gamă Vitamin C Plus, ce are la bază vitamina C Tetra și ulei esențial de portocale. Odată cu lansarea acesteia, compania anunță și un parteneriat cu Fundația Renașterea, prin care sprijină lupta pentru combaterea cancerului la sân. Astfel, timp de un an de zile, pentru fiecare produs vândut din noua gamă, Cosmetic Plant va dona câte 1 leu acestei cauze.

Vitamin C Plus, noua gamă de produse pentru îngrijirea tenului a fost lansată în luna mai, și tot începând cu această lună, timp de 12 luni, pentru orice produs achiziționat din această gamă, Cosmetic Plant donează 1 leu pentru finanțarea proiectului Unitatea Mobilă de Diagnostic al Fundației Renașterea.

„Încă de la înființarea companiei, acum circa 27 de ani, principala noastră grijă a fost femeia de pretutindeni,astfel că, decizia de a susține Fundația Renașterea în lupta împotriva cancerului la sân a fost una naturală. Misiunea lor de educare a populației privind importanța adoptării unui stil de viață sănătos și efectuarea unor controale regulate este respectabilă, iar noi rezonăm în totalitate cu aceasta”, a afirmat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Vitamin C Plus cuprinde 3 creme antirid, 2 seruri antirid și o apă micelară

Potrivit companiei, secretul noii game de produse pentru îngrijirea tenului se regăsește în ingredientul principal inovator vitamina C Tetra -, formula modernă a produselor - fără parabeni, parafine și coloranți -, cât şi în faptul că acestea conțin până la 94% ingrediente de origine naturală.

„Ingredientul de bază al noii game, Vitamina C Tetra, este o formă inovativă, extrem de stabilă și eficientă a vitaminei C clasice, cu un spectru larg de beneficii pentru piele, printre care se pot enumera: un puternic efect antioxidant, pătrunderea mai ușoară și rapidă în dermă și menținerea proprietăților pentru un timp îndelungat”, a afirmat reprezentanta companiei.

În plus, testele efectuate de producătorul ingredientului activ demonstrează că Vitamina C Tetra stimulează cu 50% sinteza de colagen, dublu față de vitamina C clasică, și reduce cu 80% sinteza de melanină. Astfel, nuanța tenului este uniformizată și protejată de efectele negative ale radiațiilor UV.

Bogate în Vitamina C tetra și îmbogățite cu ulei esențial de portocală cu efect antiinflamator și tonic, produsele din gama Vitamin C Plus se adresează tuturor celor care își doresc să se bucure de un ten tânăr și sănătos.

Gama Vitamin C Plus cuprinde șase produse, printre care trei Creme antirid de zi diferențiate pentru categoriile de vârstă 30+, 40+ și 50+, un Ser antirid forte pentru zi și noapte cu textură de gel, un Ser antirid concentrat de noapte cu textură uleioasă și o Apă micelară.

# # #

Despre Cosmetic Plant

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuţi producători de produse cosmetice din România. Afacere de familie înființată în 1991 la Cluj-Napoca, compania a adus în prim-plan calitatea produselor fabricate. Farmacista Ileana Mester, fondatoarea Cosmetic Plant, cu o experiență de peste 20 de ani în cosmetologie, a crezut în puterea pe care natura o poate conferi științei și a mizat pe folosirea ingredientelor naturale în toate produsele sale.

Recunoscută și la nivel internaţional, Cosmetic Plant a urcat în ultimii 4 ani pe podiumul World Quality Selections, cel mai important concurs internațional de calitate a produsului din lume organizat de către Monde Selection, Bruxelles. În 2015, Crema antirid de zi BIOLIV ANTIAGING a obținut Trofeul Internațional al Înaltei Calități (International High Quality Trophy) și, pentru al treilea an consecutiv (2013, 2014 şi 2015), marele premiu Grand Gold Award. De asemenea, Crema GreenStem antiaging de zi matifiantă a câștigat, în 2014 şi 2015, distincția Gold Award.

 

Compania este prezentă la nivel național în rețelele Auchan, Cora – România Hypermarche, Carrefour, DM DrogerieMarkt, Profi, farmaciile Catena și Remedia, diverse farmacii independente, Plafar și alte magazine naturiste din țară. Produsele companiei sunt prezente şi pe plan extern în țări precum  Ungaria, Iordania, Liban, Republica Moldova, Grecia, Portugalia, Spania, Franța, Cipru etc.

În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 120 produse împărțite în 18 game sortimentale grupate în funcție de ingredientul activ principal (gălbenele, cătină, ulei de măsline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protecție solară, anticelulită, îngrijirea părului etc.).

Acestea pot fi găsite atât în cadrul rețelelor enumerate mai sus, cât și pe magazinul online al producătorului: shop.cosmeticplant.ro.

# # #