Cluj-Napoca, 14 decembrie 2015          

Pentru femeile care devin tot mai exigente cu privire la produsele cosmetice antiaging utilizate, Cosmetic Plant lansează LiftUp, o nouă gamă menită să reîntinerească pielea și să contribuie la menținerea frumuseții și sănătății acesteia. În acest fel, compania a apelat la un veritabil cocktail de lifting constând în acid hialuronic, LIFTONIN®-XPRESS și un delicat extract de magnolie.

„Cremele antirid reprezintă punctul nostru forte și, din acest motiv, suntem permanent în căutarea unor noi ingrediente active cu efect antiaging. De data aceasta, am apelat la cunoscutele efecte antirid ale acidului hialuronic pe care, pentru un efect de lifting instant, l-am combinat cu LIFTONIN®-XPRESS, iar pentru un plus de finețe am adăugat extractul de magnolie”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

După aproape doi ani de dezvoltare, gama LiftUp cuprinde cinci produse inovatoare, dintre care trei reprezintă o premieră pentru portofoliul companiei. Astfel, pe lângă Crema antirid de zi și Crema antirid de noapte, LiftUP cuprinde și un Gel lift instant, Ser lift instant, precum și un Lapte demachiant special pentru ochi, acestea fiind o noutate în gama Cosmetic Plant.

Potrivit companiei, ingredientul de bază al noii game este acidul hialuronic, o componentă majoră a matricei extracelulare, care asigură o hidratare rapidă și de lungă durată. În plus, printr-o pătrundere mult mai ușoară în straturile pielii, acesta reduce adâncimea ridurilor și reîntinerește pielea. Specialiştii Cosmetic Plant nu s-au oprit doar la acest ingredient, deoarece au considerat că nu este suficient să asigure pielii un aport de acid hialuronic din exterior, ci trebuie să stimuleze și sinteza acestuia din interior. Pentru a determina acest lucru foarte important, au îmbogăţit gama LiftUp cu riboză (RiboxylTM). Aceasta, pe lângă efectele demonstrate de stimulare a metabolismului celular, crește sinteza acidului hialuronic cu 55%.

La fel de important este și LIFTONIN®-XPRESS, un ingredient inovativ cu efect de lifting instant, extras dintr-o microalgă originară din Marea Roșie. Datorită acestuia, pe suprafața pielii se formează o peliculă cu efect de întindere imediat vizibil ce se menține până la 6 ore (*teste efectuate de producătorul ingredientului activ).

„Nu în ultimul rând, datorită conținutului său bogat în polifenoli, extractul de magnolie oferă o notă specială acestei combinații, asigurând un efect anti-inflamator și antioxidant”, a completat reprezentanta companiei.

Produsele, ale căror prețuri se situează între 14,7 și 25,5 lei, au fost concepute pentru îngrijirea tenului normal/uscat, în timp ce Gelul Lift Instant se adresează tenului normal/mixt. Gama este destinată femeilor cu vârste cuprinse între 30-70 ani, care doresc să își mențină sau să își recapete fermitatea și strălucirea tenului. În plus, avantajele gamei se remarcă și la nivelul ambalajelor moderne și igienice, care permit o dozare exactă a produselor, datorită flacoanelor cu sisteme airless și a sticluței cu pipetă.

Cu o textură lejeră, Crema antirid de zi acționează încă din primele minute de la aplicare, netezind ridurile, crescând tonusul și hidratarea pielii. Datorită acidului hialuronic, s-a demonstrat creșterea elasticității pielii cu 14% și reducerea asperităților sale cu până la 10%, după 4-8 săptămâni de utilizare (*teste efectuate de producătorul ingredientului activ).

În același timp, Crema antirid de noapte hrănește și regenerează tenul, diminuând profunzimea ridurilor, astfel că, la trezire, pielea va arăta mai netedă, luminoasă și revitalizată. Vitamina A din compoziția cremei stimulează reînnoirea celulară, Vitamina F ajută la regenerarea membranei celulare, iar Vitamina E intensifică elasticitatea şi gradul de hidratare a pielii.

Gelul Lift Instant, dezvoltat special pentru tenul normal/mixt, are o textură ultra-absorbantă concentrată în ingrediente active cu rolul de întindere și diminuare a ridurilor. În afară de cele trei ingrediente de bază cu puternic efect antirid și de lifting, gelul conține și vitamina E încapsulată, care acţionează ca un hidratant din interior, prevenind îmbătrânirea prematură a pielii prin inhibarea peroxidării lipidelor.

Datorită conținutului ridicat de LIFTONIN®-XPRESS, acid hialuronic și RiboxylTM, Serul Lift Instant formează pe suprafața pielii o peliculă cu efect de întindere imediată, vizibil după 1-5 minute și menținut până la 6 ore* și are o acțiune antirid intensă (*teste efectuate de producătorul ingredientului activ).

Nu în ultimul rând, gama LiftUp conține și un Lapte demachiant, gândit pentru a curăţa eficient zona sensibilă a ochilor și a feței, datorită formulei produsului care conține ingrediente atent selecționate pentru îndepărtarea machiajului normal și chiar a celui waterproof.

Noua gamă este disponibilă în rețelele Auchan, Cora – România Hypermarche, DM DrogerieMarkt, diverse farmacii și magazine naturiste din țară, cât și în magazinul online al producătorului: shop.cosmeticplant.ro, iar pe termen lung, compania vizează includerea acesteia și în proiectele de export.

 

  # # #

 

Despre Cosmetic Plant

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuţi producători de produse cosmetice din România. Afacere de familie înființată în 1991 la Cluj-Napoca, compania a adus în prim-plan calitatea produselor fabricate. Farmacista Ileana Mester, fondatoarea Cosmetic Plant, cu o experiență de peste 20 de ani în cosmetologie, a crezut în puterea pe care natura o poate conferi științei și a mizat pe folosirea ingredientelor naturale în toate produsele sale.

Recunoscută și la nivel internaţional, Cosmetic Plant a urcat în ultimii 3 ani pe podiumul World Quality Selections, cel mai important concurs internațional de calitate a produsului din lume organizat de către Monde Selection. În acest an, Crema antirid de zi BIOLIV ANTIAGING a obținut Trofeul Internațional al Înaltei Calități (International High Quality Trophy) și, pentru al treilea an consecutiv (2013, 2014 şi 2015), marele premiu Grand Gold Award. De asemenea, Crema GreenStem antiaging de zi matifiantă a câștigat, la fel ca şi în 2014, distincția Gold Award.

Compania este prezentă la nivel național în rețelele Auchan, Cora – România Hypermarche, DM DrogerieMarkt, Profi, farmaciile Catena și Remedia, Plafar și alte magazine naturiste din țară. Produsele companiei sunt prezente şi pe plan extern în țări precum Grecia, Germania, Marea Britanie, Portugalia, Republica Moldova, Iordania, Liban, Austria şi Ungaria.

În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 100 de produse, împărțite în 14 game sortimentale grupate în funcție de ingredientul activ principal (gălbenele, cătină, ulei de măsline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protecție solară, anticelulită, îngrijirea părului).

Acestea pot fi găsite atât în cadrul rețelelor enumerate mai sus, cât și pe magazinul online al producătorului: shop.cosmeticplant.ro.

 

# # #