Cluj-Napoca, 17 octombrie 2019

După aproape 30 de ani, COSMETIC PLANT, al treilea cel mai important producător de cosmetice din România, se relansează cu o nouă identitate și o strategie de dezvoltare pe următorii ani. Noua strategie pe termen mediu și lung se axează pe rebranding, remodelarea și extinderea portofoliului de produse, lansarea de game superioare, campanii și concepte inedite în piață.

COSMETIC PLANT, unul dintre cei mai importanți producători de cosmetice din România și singura companie din Europa care a câștigat trei ani la rând premiul Grand Gold Award în categoria produselor cosmetice la cel mai renumit concurs internațional de calitate a produsului - World Quality Selections organizat de Monde Selection la Bruxelles - are planuri mari pentru următorii patru ani. Potrivit noii strategii de business, câteva dintre obiectivele principale ale companiei sunt repoziționarea brandului COSMETIC PLANT în segmentul de consum al produselor cosmetice din ingrediente naturale, remodelarea structurală a portofoliului și redesign-ul ambalajelor, precum și dublarea cotei de piață în următorii trei ani.

”Sunt aproape 30 de ani de când COSMETIC PLANT folosește inteligența și puterea plantelor pentru a crea produse eficiente de îngrijire a pielii. Pentru a fi în acord cu cerințele pieței și cu nevoile consumatorilor, am regândit o nouă strategie de business care să țină pasul cu evoluția companiei și dinamica pieței. În urma cercetărilor calitative și cantitative pe care le-am derulat în ultima perioadă, am conceput relansarea noastră în piață, rezultată din intersectarea formulelor și ingredientelor inovative de ultimă generație din laboratoarele COSMETIC PLANT cu puterea benefică și inteligența plantelor”, afirmă Dr. Susana Laszlo, co-acționar COSMETIC PLANT.

”Pentru a susține implementarea noii strategii de business pe următorii ani, am făcut investiții în retehnologizare din resurse proprii dar și prin accesarea de fonduri europene. Cu noile produse FaceCare țintim o creștere anuală a cifrei de afaceri de cel puțin 10%, ceea ce ar menține trendul ascendent din ultimii ani. Această creștere organică constantă este o dovadă că notorietatea brandului COSMETIC PLANT este din ce în ce mai bine conturată la nivel național”, mai spune reprezentanta companiei.  

Anul trecut, cifra de afaceri a companiei a fost de 11.252.651 lei, aprox. 2.500.000 euro.

 

# # #

Despre Cosmetic Plant

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuţi producători de produse cosmetice din România. Afacere de familie înființată în 1991 la Cluj-Napoca, compania a adus în prim-plan calitatea produselor fabricate. Farmacista Ileana Mester, fondatoarea Cosmetic Plant, cu o experiență de peste 20 de ani în cosmetologie, a crezut în puterea pe care natura o poate conferi științei și a mizat pe folosirea ingredientelor naturale în toate produsele sale.

Recunoscută și la nivel internaţional, Cosmetic Plant a urcat de mai multe ori pe podiumul World Quality Selections - cel mai important concurs internațional de calitate a produsului din lume organizat de către Monde Selection, Bruxelles. În 2015, Crema antirid de zi BIOLIV ANTIAGING a obținut Trofeul Internațional al Înaltei Calități (International High Quality Trophy) și, pentru al treilea an consecutiv (2013, 2014 şi 2015), marele premiu Grand Gold Award. De asemenea, Crema GreenStem antiaging de zi matifiantă a câștigat, în 2014 şi 2015, distincția Gold Award.

 

Compania este prezentă la nivel național în rețelele Auchan, Carrefour, Cora – România Hypermarche, DM DrogerieMarkt, Profi, diverse lanțuri de farmacii și farmacii independente, Plafar și diverse magazine naturiste din țară. Produsele companiei sunt prezente pe plan extern în țări precum Ungaria, Iordania, China etc.

În prezent, portofoliul COSMETIC PLANT include peste 120 produse ce se pot achiziționa și de pe magazinul online al producătorului – www.cosmeticplant.ro

# # #