Cosmetic Plant câștigă premiul Best Drugstore Skincare Product la competiția German Beauty Award 2016

21 martie 2017

Cosmetic Plant își extinde palmaresul de premii internaționale. Astfel, la începutul acestui an, Serul lift instant LiftUp din gama companiei a câștigat premiul Best Drugstore Skincare Product în cadrul competiției German Beauty Award 2016.

“Premiul ’Best Drugstore Skincare Product’, câștigat pentru Serul lift instant LiftUp la German Beauty Award, ne confirmă, încă o dată, faptul că avem produse cosmetice inovatoare, care se ridică la standardele de calitate mondială, dar care au totuși prețuri competitive și sunt accesibile tuturor. Cunoscând rigurozitatea nemţească, câştigarea acestui premiu este un motiv în plus de satisfacție pentru noi ”, a declarat Susana Laszlo, Director General Cosmetic Plant.

Competiția German Beauty Award a avut in anul 2016 13 categorii printre care se numără: Make-up, Nails, Drugstore Skincare Products sau Parfume. În cadrul acesteia, alături de Cosmetic Plant, au concurat la alte categorii şi branduri renumite la nivel internațional precum Elisabeth Arden, M. Asam, nude by nature, Lavera sau Retrovue.

La categoria Drugstore Skincare Products, serul lift instant LiftUp din gama Cosmetic Plant a fost desemnat câștigător de către un juriu format din oameni din industria de beauty, proprietari de SPA-uri, Make-Up Artiști, producători de cosmetice, specialiști de beauty și beauty editori, care au analizat şi testat atent toate produsele înscrise în competiţie.

“Având în vedere că produsele înscrise în competiție au fost testate de oameni din industria cosmetică, considerăm că motivele principale pentru câștigarea premiului au fost atât efectul serului lift instant LiftUp, cât și ingredientul său de bază,  LIFTONIN®-XPRESS fiind unul inovativ extras dintr-o algă marină originară din Marea Roșie”, a mai spus  Susana Laszlo.

Algele marine sunt folosite tot mai frecvent în industria frumuseții, fiind bogate în minerale și vitamine. Printre efectele benefice asupra sănătății și pielii cele mai cunoscute sunt cele anti-aging, hidratante sau de combatere a celulitei.

Mai mult, în cadrul competiției germane, ambalajul produsului a jucat un rol foarte important, serul lift instant LiftUp având avantajul unei cutii elegante, cu două ferestre, care scoate în evidență sticluța cu pipetă, extrem de  avantajoasă, deoarece permite o dozare mult mai exactă și mai sigură a produsului, fără riscul risipei sau unor accidente, așa cum este cazul recipientelor de tip fiolă.

German Beauty Award este o compeție  aflată anul trecut la cea de-a doua ediție, având participanți însemnați din industria cosmetică și well-beeing.

 

# # #

 

Despre Cosmetic Plant

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuţi producători de produse cosmetice din România. Afacere de familie înființată în 1991 la Cluj-Napoca, compania a adus în prim-plan calitatea produselor fabricate. Farmacista Ileana Mester, fondatoarea Cosmetic Plant, cu o experiență de peste 20 de ani în cosmetologie, a crezut în puterea pe care natura o poate conferi științei și a mizat pe folosirea ingredientelor naturale în toate produsele sale.

Recunoscută și la nivel internaţional, Cosmetic Plant a urcat în ultimii 4 ani pe podiumul World Quality Selections, cel mai important concurs internațional de calitate a produsului din lume organizat de către Monde Selection, Bruxelles. În 2015, Crema antirid de zi BIOLIV ANTIAGING a obținut Trofeul Internațional al Înaltei Calități (International High Quality Trophy) și, pentru al treilea an consecutiv (2013, 2014 şi 2015), marele premiu Grand Gold Award. De asemenea, Crema GreenStem antiaging de zi matifiantă a câștigat, în 2014 şi 2015, distincția Gold Award.

Compania este prezentă la nivel național în rețelele Auchan, Cora – România Hypermarche, Carrefour, DM DrogerieMarkt, Profi, farmaciile Catena și Remedia, diverse farmacii independente, Plafar și alte magazine naturiste din țară. Produsele companiei sunt prezente şi pe plan extern în țări precum  Ungaria, Iordania, Liban, Republica Moldova, Grecia, Portugalia, Spania, Franța, Cipru etc.

În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste  110  produse împărțite în 16 game sortimentale grupate în funcție de ingredientul activ principal (gălbenele, cătină, ulei de măsline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protecție solară, anticelulită, îngrijirea părului).

Acestea pot fi găsite atât în cadrul rețelelor enumerate mai sus, cât și pe magazinul online al producătorului: shop.cosmeticplant.ro.

# # #