Cum cumpăr?

Comanda se poate lansa pe platforma magazinului nostru online prin completarea formularului de comandă. Pentru informații legate de comanda lansată puteți apela la numerele de telefon: +40 264 414 819 sau +40 755 035 618 de luni până vineri între orele 8.00-16.00, sau ne puteți trimite un email la adresa shop@cosmeticplant.ro.

Prin finalizarea comenzii dumneavoastră consimțiți ca toate datele furnizare necesare procesului de livrare sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii.

COSMETIC PLANT poate denunța automat comanda efectuată de către client fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în următoarele cazuri:

a. Nu există produsele pe stoc;
b. Plata online nu este finalizată;
c. Datele furnizate pe site de către client sunt incomplete sau incorecte
d. Activitatea clientului pe site poate și/sau produce daune de orice natură de partea COSMETIC PLANT și/sau partenerilor acestuia
e. Există una sau mai multe comenzi confirmate şi neridicate.

După trimiterea comenzii veți primi pe adresa de mail specificata un e-mail de confirmare a comenzii. Acest e-mail confirmă faptul că această comandă a fost preluată de sistem și va fi prelucrată.

Plasarea unei comenzi online implică acceptarea termenilor și conditiilor de utilizare a site-ului nostru, a prețurilor produselor și a costurilor de transport. Plasarea unei comenzi pe acest site, cu acceptarea termenilor și condițiilor de livrare și plată de aici, se consideră CONTRACT LA DISTANȚĂ între consumator și COSMETIC PLANT. Contractul la distanță intră în vigoare de la momentul primirii de către client a e-mailului de confirmare a comenzii, aplicându-se astfel definițiile cuprinse in O.G. nr. 130/2000 art. 2. Contractul la distanță este denumit în cuprinsul acestui document Contract și acestuia i se anexează, dar fără a se limita la, prezentele Termeni și Condiții.

Comenzile plasate de luni până vineri vor fi prelucrate în termen de 24 de ore, în afara zilelor de sărbători legale. În situația în care aceste date se modifică, noile termene vor fi anunțate atât pe site, cât și în comunicarea electronică.

COSTURI DE TRANSPORT. LIVRARE.

Costuri de transport

Comenzile cu o valoare de 130 lei sau peste (valoarea produselor comandate) beneficiază de transport gratuit! În cazul comenzilor cu o valoare de sub 130 de lei, prețul transportului este de 19 lei / colet. Toate detaliile privind taxele de transport sunt specificate și în emailul de confirmare a comenzii împreună cu valoarea produselor comandate.

Livrarea produselor se face doar pe teritoriul României, NU livrăm comenzi în străinătate sau către căsuțe poștale.
Livrarea Produselor

COSMETIC PLANT livrează produsele pe întreg teritoriul Romaniei NUMAI prin FanCourier. Termenul de livrare mediu este de 2-3 zile lucrătoare, dar poate dura până la 5 zile lucrătoare în cazul localităților din afara rețelei FanCourier sau în cazul condițiilor meteorologice nefavorabile.

Vă rugăm să verificați coletul în momentul primirii acestuia. În cazul în care coletele prezintă urme de deteriorare (pachet rupt, desfăcut etc.) vă recomandăm să refuzaţi preluarea coletului şi vă rugăm să ne contactați în cel mai scurt timp posibil departamentul de relații cu clienții trimitând un email la adresa shop@cosmeticplant.ro sau la numerele de telefon +40 264 414 819 sau +40 755 035 618 de luni până vineri între orele 8.00-16.00 pentru soluționarea problemei.

COSMETIC PLANT nu este responsabil pentru defectele produselor survenite în urma manevrării sau transportului de către curier.

După două încercări de livrare nereușite comanda dumneavoastră va fi considerată anulată și va fi returnată la sediul COSMETIC PLANT. Livrarea nereușită se poate întâmpla din mai multe motive:

  • adresa de livrare introdusă la finalizarea comenzii este eronată sau incompletă, respectiv
  • numărul de telefon furnizat la finalizarea comenzii este greșit sau nu răspundeți la telefon și astfel agentul de curierat nu v-a putut contacta pentru livrarea coletului.

În astfel de situații relivrarea comenzii se poate efectua numai în cazul în care ne confirmați in mail la adresa shop@cosmeticplant.ro o adresă de livrare corectă și acceptați să achitați contravaloarea noului transport indiferent de valoarea comenzii dumneavoastră.

Ne rezervăm dreptul de a nu mai onora comanda / comenzile persoanelor pe contul cărora se înregistreaza două comenzi ale căror livrare nu a putut fi efectuată cu succes.

Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea COSMETIC PLANT, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora. În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare şi / sau initializare a comenzii, COSMETIC PLANT va anunta clientul de termenul estimat de finalizare a livrării, dar nu mai mult de 31 de zile.

MODALITĂŢI DE PLATĂ. ACORDUL PRIVIND PLATA

Plata se poate efectua

  • fie in sistem ramburs, la primirea coletului, prin agentul de curierat
  • fie online, prin card bancar.

În cazul plății online prin card bancar plata se realizează prin procesatorul de plăţi EuPlatesc.ro, în condiţii de securitate maximă, fără a se percepe vreun comision suplimentar. Sunt acceptate următoarele tipuri de card: Visa/Visa Electron, Mastercard/Maestro.

Pentru finalizarea corectă a tranzacţiei, trebuie să furnizaţi codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe faţa cardului, fără spaţii), data de expirare şi ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripţionate pe bandă cu semnătura dumeavoastră (în funcţie de tipul de card, acestea pot lipsi).

În cazul plății online, tranzacția va apărea pe extrasul de cont cu numele cosmeticplant.

Anularea tranzactiei

In cazul anularii tranzactiei prin card banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1 - 30 zile, in functie de politica acesteia.