Cosmetic Plant lansează trei produse aniversare ce au la bază extracte de flori
1 martie 2016
Cosmetic Plant marchează aniversarea a 25 de ani de la înfiinţarea business-ului prin lansarea a trei produse ce au la bază extracte din trei flori ce reprezintă principalele atribute ale companiei.
„Odată cu aniversarea a 25 de ani de la înfiinţarea companiei, ne-am dorit să le arătăm clientelor mulţumirea şi aprecierea noastră că ne sunt alături. Astfel, am creat trei produse deosebite care au la bază exact ingredientele speciale ale business-ului nostru: tradiţia, împlinirea şi pasiunea”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.
Astfel, compania a ales trei extracte de flori care semnifică cele trei atribute principale ale Cosmetic Plant: narcisa, crinul şi floarea pasiunii. Narcisa este floarea care transmite la ideea de tradiţie a brandului ce a luat naştere în urmă cu 25 de ani, în timp ce crinul semnifică împlinirea în ceea ce priveşte calitatea şi aprecierea produselor de către cliente, iar floarea pasiunii este cea care reprezintă pasiunea ce este adăugată în fiecare gamă lansată.
„Dincolo de semnificaţia pe care o are fiecare dintre aceste trei flori, alegerea a fost făcută şi datorită efectelor benefice pe care ingredientele active din acestea le au asupra tenului. Astfel, extractul de narcisă are efect de hidratare, cel de crin are acţiune antiiritantă şi regenerantă a tenului, iar cel de floarea pasiunii are efect antioxidant şi de calmare a pielii iritate”, a subliniat Susana Laszlo.
Primul dintre cele trei produse aniversare lansate de Cosmetic Plant este Crema hidratantă de zi cu extract de flori de narcisă, destinată tenului normal/mixt. Având o structură lejeră, crema se absoarbe ușor, hidratează și protejează tenul împotriva îmbătrânirii, furnizează energia necesară menținerii tinereții pielii și previne apariția ridurilor. În plus, extractul din flori de narcisă și Hydrovitonul au un rol important în menținerea echilibrului hidric normal al pielii. Coenzima Q10 protejează împotriva acțiunii radicalilor liberi, stimulează producția de energie la nivel celular și încetineşte formarea ridurilor. De asemenea, datorită uleiurilor vegetale de germeni de grâu și sâmburi de struguri, şi a vitaminei A, noua cremă conferă proprietăți emoliente și ajută la restabilirea elasticităţii pielii.
Cel de-al doilea produs este Crema antirid de zi cu extract de flori de crin, bogată în ingrediente regeneratoare și antirid ce readuc tenului confortul optim. Extractul de flori de crin are acțiune antioxidantă, antiiritantă și de calmare a pielii uscate. Principiul activ antirid, Matrixyl® Synthe’ 6TM, cu eficiență dovedită prin testele in-vitro și in-vivo efectuate de producătorul ingredientului activ, stimulează sinteza componentelor matricei extracelulare (acid hialuronic, colagen, fibronectină), uniformizează relieful pielii și reduce suprafața acoperită de riduri cu până la 28%. Uleiurile vegetale din compoziţie (ulei de sâmburi de struguri, ulei de germeni de grâu, ulei de măsline bio) contribuie şi ele la protejarea, hrănirea, restructurarea și îmbunătățirea gradului de hidratare a pielii. Vitamina E, împreună cu filtrele solare, protejează împotriva efectului nociv al radiațiilor ce cauzează îmbătrânirea prematură a pielii. Această cremă este desinată tenului normal/uscat.
Al treilea produs, ce semnifică pasiunea, este Crema antiaging de zi cu extract de floarea pasiunii. Destiantă tenului normal/uscat, aceasta reface fermitatea tenului, îl protejează împotriva îmbătrânirii premature și previne apariția ridurilor, lăsându-l catifelat și suplu. Extractul de floarea pasiunii are acțiune antioxidantă, precum și de calmare a pielii iritate. Uleiul de sâmburi de struguri și uleiul de argan regenerează şi restructurează pielea, iar datorită conținutului în vitaminele A, E, F, B5, crema hidratează, regenerează, intensifică elasticitatea pielii și stimulează reînnoirea celulară.
Toate cele trei noi produse nu conţin parabeni, coloranţi şi parafine şi vor putea fi găsite în cele mai mari 14 magazine din reţeaua Auchan, Cora – România Hypermarche, DM DrogerieMarkt, farmacii şi magazine naturiste din țară, cât şi în shopul online al companiei – shop.cosmeticplant.ro, timp de şase luni.