Cosmetic Plant şi-a majorat afacerile cu 20% în 2015 şi mizează pe un business în creştere și în acest an

22 februarie 2016

osmetic Plant a raportat o creştere cu cca. 20% a business-ului în 2015 şi mizează, şi pentru acest an, pe un avans de cel puţin 10 procente. De asemenea, compania a înregistrat vânzări record la export, în creştere cu 170% comparativ cu anul anterior.

Astfel, Cosmetic Plant a înregistrat în 2015 o cifră de afaceri de 2 milioane de euro (cca. 8,9 milioane de lei), în creştere cu cca. 20% comparativ cu valoarea de 1,66 milioane de euro (cca. 7,5 milioane lei) înregistrată în anul anterior. În ceea ce priveşte volumul vânzărilor, acesta a depăşit peste 1 milion de produse, în timp ce profitul a ajuns anul trecut la cca. 400.000 de euro (1,8 milioane lei).

„Evoluţia pozitivă a business-ului a avut la bază mai mulţi factori printre care lărgirea reţelei de distribuţie, intrarea în noi reţele de hipermarketuri şi mărirea gamei sortimentale cu patru game noi – Miere, LiftUp, Gălbenele BIO şi Anticelulită. De asemenea, pe lângă aceste aspecte, anul trecut am realizat şi o serie de face-lift-uri la ambalajele a 18 produse”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Exporturi mai mari cu 170% în 2015

Potrivit reprezentantei companiei, anul trecut Cosmetic Plant a înregistrat un avans de 170% şi în ceea ce priveşte vânzările la export.

„Extinderea numărului de parteneri pe pieţele unde suntem deja prezenţi, dar şi lansarea exporturilor în noi ţări au avut un impact important în obţinerea acestui avans. În plus, ne bucurăm că anul trecut ne-am consolidat poziţia pe piaţa din Ungaria, piaţă care de altfel este principala ţară de export pentru Cosmetic Plant”, a mai spus Susana Laszlo.

Dincolo de Ungaria, următoarele pieţe pe care produsele Cosmetic Plant au fost foarte bine primite şi care se află în topul destinaţiilor de export sunt Republica Moldova şi Iordania.

Topul celor mai vândute produse

În ceea ce priveşte cele mai vândute produse Cosmetic Plant pe piaţa locală, cele din gama Cătină au fost, lidere în top, motivul principal fiind faptul că aceasta este o gamă tradiţională, la preţuri avantajoase. De asemenea, gama BIOLIV, ce conţine crema antirid de zi BIOLIV ANTIAGING, câştigătoare a marilor premii la World Quality Selections, cel mai important concurs internațional de calitate a produsului din lume organizat de către Monde Selection, s-a situat pe locul al doilea în topul celor mai vândute game pe plan local. Clasamentul este completat de gamele Argan şi Gălbenele.

Pe plan internaţional, gama BIOLIV conduce topul celor mai cerute produse, alături de crema de albire cu extract de lămâie şi de gama GreenStem.

Afaceri în creştere pentru 2016

În ceea ce priveşte business-ul companiei pentru anul în curs, Cosmetic Plant mizează, de asemenea, pe un avans al business-ului cu cel puţin 10 procente, la cca. 2,2 miloane de euro (cca. 10 milioane de lei).

„Extinderea reţelei de distribuţie şi a exporturilor, dar şi lansarea de noi produse, vor avea, cu siguranţă, un impact pozitiv în business-ul companiei în acest an”, a completat Susana Laszlo.

Aceasta a mai adăugat că, în următoarea perioadă, compania va lansa trei noi creme ce vor marca aniversarea a 25 de ani de la înfiinţarea business-ului iar, odată cu venirea sezonului cald, va fi dezvoltată şi o gamă specială pentru plajă.