Dead Sea Minerals, noua gamă Cosmetic Plant ce are la bază minerale din sarea de la Marea Moartă
30 mai 2017
Cosmetic Plant lansează o nouă gamă de produse ce are ca prinicipale ingrediente minerale din sarea de la Marea Moartă, cu efecte terapeutice recunoscute asupra pielii și a sănătății. Dead Sea Minerals cuprinde atât produse cu efect anti-aging destinate tenului matur, cât şi produse cu efect de hidratare intensă, create pentru tenul tânăr.
Pentru această nouă gamă, Cosmetic Plant a apelat, din nou, la ingrediente naturale inovative – minerale din sarea de la Marea Moartă şi extract din alga marină Porphyridium Cruentum, completate cu acid hialuronic. Cele 21 minerale din sarea de la Marea Moartă sunt recunoscute pentru îmbunătățirea metabolismului celular, stimularea regenerării celulare și hrănirea pielii, iar extractul algei marine şi acidul hialuronic au un puternic efect de lifting, de netezire a ridurilor şi de reducere a adâncimii acestora.
„Situată între Israel şi Iordania, Marea Moartă este cel mai adânc punct al planetei noastre, un fascinant miracol al naturii cu numeroase efecte terapeutice dovedite asupra frumuseții pielii și sănătății. Mineralele din sarea de la Marea Moartă, dintre care 12 nu există în celelalte mări sau oceane ale lumii, sunt folosite de multă vreme în industria cosmetică, dar de obicei în produse de lux”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.
Pornind de la cele mai importante două efecte ale mineralelor de la Marea Moartă, respectiv menținerea hidratării naturale a pielii și tonifierea țesutului cutanat, noua gamă Cosmetic Plant este împărțită în două tipuri de produse: cu efect anti-aging și de hidratare intensă, iar ingredientele active complementare au fost atent alese în funcție de aceste nevoi comune ale consumatoarelor.
Astfel, gama Dead Sea Minerals cuprinde 7 produse şi este formată din două tipuri de creme de zi – una anti-aging pentru femeile de peste 30 ani și una intens hidratantă pentru cele de peste 20 ani -, o cremă de noapte pentru creşterea fermității pielii și două tipuri de măști – una cu efect anti-aging şi una intens hidratantă. Gama este completată de o cremă anticearcăn și, în premieră pentru producătorul clujean, o cremă de corp anti-aging care asigură protecţie împotriva deshidratării pielii şi creşte elasticitatea acesteia. Efectele cremei de zi anti-aging, a celei de zi intens hidratantă şi a măştii intens hidratante fără clătire sunt dovedite prin teste de eficienţă in-vivo.
Potrivit reprezentantei companiei, produsele din gama Dead Sea Minerals se diferențiază, dincolo de un raport calitate / preț corect, și prin textura lejeră, ușor de absorbit, și un miros fresh, aspecte care vor oferi pielii o senzație de confort şi relaxare. În plus, efectele anti-aging și cele de hidratare intensă sunt vizibile imediat și menţinute pe termen lung.
„Cele mai multe produse cosmetice ce au la bază minerale din sarea de la Marea Moartă sunt folosite în primul rând în centre de înfrumuseţare şi SPA-uri de lux, fiind destinate utilizării profesionale. Însă, așa cum noi ne-am obișnuit clientela, ne-am propus să le prezentăm româncelor efectele miraculoase ale mineralelor din sarea de la Marea Moartă într-o formă accesibilă atât din punct de vedere al prețului, cât și al punctelor de vânzare”, a completat Susana Laszlo.
Având în vedere obiceiurile de consum ale româncelor, Cosmetic Plant anticipează că printre cele mai apreciate produse se va afla crema de corp anti-aging care, pe lângă efectele ei benefice, este ambalată într-un borcan reutilizabil elegant, folosit în premieră pentru produsele firmei.
Noua gamă este deja disponibilă în rețeaua hipermarket-urilor Cora, în reţeaua de drogherii DM DrogerieMarkt, în majoritatea magazinelor naturiste și în diverse farmacii, respectiv în shop-ul online al companiei.
# # #
Despre Cosmetic Plant
Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuţi producători de produse cosmetice din România. Afacere de familie înființată în 1991 la Cluj-Napoca, compania a adus în prim-plan calitatea produselor fabricate. Farmacista Ileana Mester, fondatoarea Cosmetic Plant, cu o experiență de peste 20 de ani în cosmetologie, a crezut în puterea pe care natura o poate conferi științei și a mizat pe folosirea ingredientelor naturale în toate produsele sale.
Recunoscută și la nivel internaţional, Cosmetic Plant a urcat în ultimii ani pe podiumul World Quality Selections, cel mai important concurs internațional de calitate a produsului din lume organizat de către Monde Selection, Bruxelles. În 2015, Crema antirid de zi BIOLIV ANTIAGING a obținut Trofeul Internațional al Înaltei Calități (International High Quality Trophy) și, pentru al treilea an consecutiv (2013, 2014 şi 2015), marele premiu Grand Gold Award. De asemenea, Crema GreenStem antiaging de zi matifiantă a câștigat, în 2014 şi 2015, distincția Gold Award.
În 2016, compania şi-a extins palmaresul de premii internaţionale cu distincţia Best Drugstore Skincare Product câştigată la German Beauty Award de către Serul Lift Instant LiftUp.
Compania este prezentă la nivel național în rețelele Cora – România Hypermarche, Auchan, Carrefour, DM DrogerieMarkt, Profi, farmaciile Catena și Remedia, diverse farmacii independente, Plafar și alte magazine naturiste din țară. Produsele companiei sunt prezente şi pe plan extern în țări precum Ungaria, Iordania, Liban, Republica Moldova, Grecia, Portugalia, Spania, Franța, Cipru etc.
În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 110 de produse, împărțite în 16 game sortimentale grupate în funcție de ingredientul activ principal (gălbenele, cătină, ulei de măsline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protecție solară, anticelulită, îngrijirea părului).
Acestea pot fi găsite atât în cadrul rețelelor enumerate mai sus, cât și pe magazinul online al producătorului: shop.cosmeticplant.ro.
# # #