Interviu Susana Laszlo - GlobalManager.ro

Dr. Susana Laszlo, director general COSMETIC PLANT: Actuala criză nu ne abate de la drumul nostru în ceea ce privește proiectele de cercetare și dezvoltare de produse noi

Interviu pubicat pe www.globalmanager.ro in data de 21 aprilie 2020

Interviul întreg poate fi citit AICI

 

Compania românească COSMETIC PLANT nu a fost afectată până în acest moment de criza declanșată de epidemia de Coronavirus și nici nu a fost nevoită să ia măsuri speciale pentru a se adapta noilor condiții existente pe piață.

Pentru a vedea și partea plină a paharului, o criză nu este neapărat un lucru rău. Poate fi un moment bun pentru a evolua și a implementa strategiile în care crezi. Deocamdată, nu suntem afectați de ceastă criză, iar asta din trei motive: în cei aproape 30 de ani de business, am învățat să gestionez corect resursele, să fiu flexibilă în momente cruciale și să nu mă abat de la drumul meu în ceea ce privește proiectele de cercetare și dezvoltare de produse noi, afirmă Dr. Susana Laszlo, director general și acționar COSMETIC PLANT, într-un interviu acordat portalului GlobalManager.ro.

Potrivit acesteia, compania își urmează strategia de business pe care și-a stabilit-o când a demarat procesul de rebranding și repoziționare pe piață. Experiențele anterioare, din 2009-2010, ne-au arătat că nu trebuie să te oprești și este important să mergi mai departe cu proiectele, explică directorul general al COSMETIC PLANT.

Dr. Susana Laszlo susține că actuala criză nu a impus o schimbare din mers a portofoliului de produse, portofoliul fiind deja remodelat pe parcursul anului trecut pe criterii de sustenabilitate: “Noi urmăm strategia de business pe care ne-am propus-o: continuarea procesului de repozi’ionare a brandului COSMETIC PLANT în segmentul de consum de produse cosmetice inovatoare din ingrediente active de ultimă generație, obținute prin cercetare și testare științifică; remodelarea structurală a portofoliului și redesign-ul tuturor ambalajelor; lansări de produse și game de produse noi chiar în perioada imediat următoare”.

Ca efect al închiderii marilor centre comerciale, echipa COSMETIC PLANT a fost nevoită să amâne 2-3 campanii, așa că s-a concentrat pe canalele online, unde poate comunica direct cu clienții săi.

Avem stabilite parteneriate strategice cu rețele de farmacii și magazine de specialitate, bazându-ne pe o strategie de trade inovatoare în acest sens. Suntem în plin proces de cercetare și testare a produselor pentru albirea tenului, cu care țintim piețele din Orient, începând cu 2021. Ținând cont și de cele 9 premii câștigate la cel mai important concurs internațional de calitate a produsului din lume organizat de către Monde Selection, Bruxelles, vom folosi această recunoaștere internațională pentru a construi parteneriate care să susțină exportul pe termen lung”, dezvăluie Dr. Susana Laszlo.