Rezultate Campanie Sponsorizare Fundația Renașterea

În luna Mai a acestui an s-a încheiat Campania de strângere de fonduri „1 Produs cumpărat = 1 leu donat” pentru sprijinirea acțiunilor de combatere a cancerului de sân ale Fundației Renașterea.

Fundația Renașterea a fost înființată în anul 2001, având misiunea de promovare a educației pentru sănătate prin aducere la cunoștința populației despre importanța  menținerii unui stil de viață sănătos, a prevenției și depistării precoce a cancerului, prin campanii de informare și programe de sănătate, sociale și culturale.

Timp de 1 an de zile, din prețul de vânzare a fiecărui produs din gama Vitamin C Plus Cosmetic Plant, câte 1 leu a fost donat pentru susținerea Organizației.

Fundatia Renasterea_Cosmetic Plant

Valoarea totală prin care au fost sprijinite activitățile Fundației a ajuns la 15.000 de Euro, în baza căreia s-au realizat următoarele:

1. Analize medicale gratuite pentru paciente oncologice și cazuri sociale, constând în mamografii, ecografii mamare, consultații mamare, teste Babeș-Papanicolau și consultații ginecologice, prin intermediul Programului ”Diagnostic Mobil – Sân și Col Uterin”.  

Acest proiect ambițios are ca scop oferirea de investigații medicale gratuite femeilor cu venituri reduse din mediul rural și orașele mici din România, pentru prevenirea și depistarea  precoce a cancerului de sân și col uterin.

2. Oferirea de peruci gratuite pacientelor oncologice pe care nu și le-ar fi putut permite altfel, pentru a le ajuta să își recâștige încrederea și curajul în această luptă dură.

3. Participarea femeilor învingătoare în lupta cu cancerul la Race for the Cure - Happy Run, ediția a 4-a, iunie 2018. O sărbătorire anuală a învingătoarelor în lupta cu cancerul, Happy Run este cel mai mare eveniment de informare și de strângere de fonduri pentru promovarea prevenției și sprijinirea femeilor din categorii vulnerabile în procesul de depistare precoce a cancerului de sân sau col uterin.

4. Campanii de awareness și strângere de fonduri cu ocazia a 4 evenimente:

I.      Pink – nic in the Park – eveniment premergător cursei Happy Run- Race for the Cure

Mihaela Geoana_Fundatia RenastereaAndreea Esca_Fundatia RenastereaAdriana Cazacu_Fundatia Renasterea

II.      Race for the cure - Happy Run

Start Happy Run Race for the Cure_Cosmetic Plant

Cosmetic Plant_Happy Run Race for the Cure

Happy Run_celebrarea castigatoarelor

III.      Evenimentul de Iluminare în Roz a Ateneului Roman, ediția 18

Iluminare in roz Ateneu

IV.      IWA Charity Christmas Bazaar 2018


IWA Christmas Charity Bazaar

În luna Octombrie a anului trecut, cu ocazia Breast Cancer Awareness  Month – am demarat o Campanie de Awareness proprie constând dintr-o serie de interviuri pe blog-ul Cosmetic Plant și postări educaționale pe canalele proprii de Social Media, menite să aducă mai multă lumină asupra acestui subiect. Tot cu această ocazie, am avut sprijinul persoanelor publice cu, care Cosmetic Plant a colaborat de-a lungul timpului, care ne-au ajutat la răspândirea mesajului nostru.

Persoanele intervievate au fost Mihaela Geoana – Președinte Fondator a Fundației Renașterea, Dr. Adrian Hanna - Medic Primar Chirurgie Generală, Doctor în Științe Medicale, Anamaria Bordea - învingătoare în lupta împotriva cancerului de sân și Susana Laszlo – Director Comercial Cosmetic Plant.

Breast Cancer Awareness Month

Dorim să vă mulțumim încă o dată pe această cale pentru implicarea voastră, fie că ați achiziționat produse din gama Vitamin C Plus, ați scris despre Campanie, ați răspândit mai departe mesajul ei sau ne-ați încurajat și susținut în această inițiativă!

Totodată, vă invităm să urmăriți în continuare activitățile Fundației Renașterea, să le sprijiniți în măsura posibilităților și să răspândiți mesajul importanței prevenției și depistării precoce a cancerului de sân și col uterin.